Znajdują się tutaj najczęściej zadawane przez pasażerów pytania odnośnie takich kwestii jak: zagraniczne przewozy autokarowe, bilety autokarowe, bagaż czy przesiadki.

  • OGÓLNE INFORMACJE
  • Jaki jest standard autokarów?Autokary UNIBUS wyposażone są w klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, regulowane siedzenia oraz luk bagażowy.

  • Czy w autobusach jest WI-FI?Nie, na pokładach UNIBUS nie ma WI-FI. Niebawem ulegnie to zmianie.

  • Czy na pokładzie autokaru jest Pilot?Nie, na pokładach UNIBUS nie ma Pilota, ale na wszelkie pytania odpowie kierowca obsługujący trasę.

  • Czy podczas podróży pasażerowie są ubezpieczeni?Tak, podczas podróży wszyscy pasażerowie są ubezpieczeni.

  • Jakie pojazdy wchodzą w skład floty firmy UNIBUS?Flota UNIBUS składa się z nowoczesnych autokarów Setra 415, 416 oraz 417.

  • Czy autobus może zatrzymać się na innym przystanku niż te wyznaczone w rozkładzie jazdy?Nie, kierowca ma obowiązek odbycia kursu zgodnie z rozkładem jazdy.

  • Czy można przesłać autokarem przesyłkę?Indywidualną zgodę na przesłanie przesyłki autokarem UNIBUS wyraża kierowca obsługujący daną trasę.

  • BAGAŻE
  • Czy można na pokładzie przewozić wózek inwalidzki?Tak, na pokładzie UNIBUS można przewozić wózek inwalidzki.

  • Czy można na pokładzie przewozić zwierzęta?Nie można przewozić zwierząt na pokładzie autokaru za wyjątkiem psa przewodnika.

  • Czy można na pokładzie przewozić instrumenty muzyczne? Tak, małe instrumenty muzyczne można przewozić na pokładzie UNIBUS, natomiast większe w luku bagażowym.

  • Czy można na pokładzie przewozić sprzęt sportowy?Tak, na pokładzie UNIBUS można przewozić wózek dziecięcy w luku bagażowym.

  • Jaki jest limit bagażu?Nie ma limitu wagi przewożonego bagażu na pokładzie UNIBUS.

  • BILETY
  • Jak można kupić bilet jednorazowy? Trasa: Katowice-Kraków
    Sprzedaż biletów do Krakowa - w kasie na D.A. P.Skargi przy stanowisku nr 6
    Sprzedaż biletów do Katowic - tylko w kasach MDA

    Trasa: Gliwice-Kraków
    Sprzedaż biletów do Krakowa - u kierowcy w autobusie
    Sprzedaż biletów do Gliwic - tylko w kasach MDA

  • Jak można kupić bilet miesięczny?Bilet miesięczny można zakupić w kasie na D.A. P.Skargi przy stanowisku nr 6

  • Jakie ulgi przysługują klientom?Bilet ulgowy (jednorazowy, TAM i POWRÓT) przysługuje uczniom, studentom na podstawie ważnej legitymacji do 26 roku życia.
    Bilet miesięczny nie uwzględnia ulg.

  • Czy istnieje możliwość rezerwacji miejsc?Nie, na pokładach UNIBUS nie można rezerwować miejsc.

  • Jak otrzymać fakturę VAT?Brak informacji.

  • DZIECI
  • Czy firma UNIBUS zapewnia foteliki bezpieczeństwa dla dzieci?Brak informacji

  • Czy można na pokładzie przewozić wózek dziecięcy?Tak, na pokładzie UNIBUS można przewozić wózek dziecięcy w luku bagażowym.

  • Czy osoba niepełnoletnia może podróżować samodzielnie?Tak, na pokładzie UNIBUS zezwalamy na podróż osób niepełnoletnich.

  • REKLAMACJE
  • Gdzie należy się zgłosić w przypadku zagubienia bagażu?Brak informacji

  • Gdzie należy się zgłosić w przypadku uszkodzenia bagażu?Brak informacji

  • Co zrobić gdy autokar spóźnia się więcej niż 15 minut? Jeśli autokar spóźnia się, należy zadzwonić na infolinię. Pracownik infolinii udzieli informacji co jest przyczyną opóźnienia oraz poda przewidywany czas przyjazdu opóźnionego autobusu.

  • W jaki sposób można złożyć reklamację? Złożenie reklamacji możliwe jest poprzez przesłanie wiadomości email na adres biuro@uni-bus.com.pl lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce KONTAKT

Dane firmy

UNIBUS Sp. z o.o.
ul. Kamienna 21
31-403 Kraków

Infolinia: +48 669 800 801
E-mail:

Bądź na bieżąco

Jesteśmy na Facebooku, gdzie informujemy o zmianach w rozkładzie jazdy oraz innych rzeczach związanych z Twoją podróżą.